Tietoja minusta

Oma kuva
Blogi kaikesta turhasta ja turhamaisesta.

lauantai 20. kesäkuuta 2009

Hehkutus


Sain tietää että sain opintoavustuksen, joka tänä vuonna on 2500€!! Voiko olla enää onnellisempi?!

Heti tiedon jälkeen tiesin että laitan osan rahasta tulevaan puolihihatatuointiin, jonka toivottavasti saan alkuun syksyllä. Olisin myös mielelläni ostanut auton ja sijoittanut käsirahaksi kaiken tuon ja säästötilini sisällön, mutta se ei ole kai viisasta. (vaikka kyllä olisikin)

Toinen asia mitä pitää hehkuttaa on tämä:

Ihka aidot All Starit, joita olen etsinyt kauan punaisina ja en ole löytänyt. Kotkasta löytyi vihdoinkin sopivat ja oikean väriset. Nyt on sitten pitänyt hamstraa punaisia asioita, jotta kengät pääsee käyttöön. Olen ihan ihastunut näihin.

Muita ostoksia on ollut nyt nämä cd:t:
- Pintandwefall: Wow! Sydän
- Billy Talent: III
- Frenzy: Cool Bananas
- Alexia: Fan Club
- Rednnex: Sex and Violins

- Maria Lund: Ajan sävel

Lisäksi oli vielä joku mutta en muista kun se ei ole vielä ilmestynyt, kai se joku hyvä oli.. Kerron sitten kun se tulee. Ihania nuo -90-kuvun jumputusbiisit, niitä
tuli kuunneltua viimeisissä Ojamon bileissä viime viikonloppuna. Pintandwefall on nyt minun ykkösjuttu!


Lohjalla oli Filmaxin tyhjennysmyynti ja olin juuri silloin töissä. Kun lopulta pääsin sinne oli koko liike jo tyhjä tavarasta mutta ihan täynnä ihmisiä. Pyysin myyjältä ihan kaikki tavarat jotka sopii Canon EOS1000-kameraan, no mitään ei ollut enää jäljellä. Hienoa. Kaikki tavarat olivat siis -50% alennuksessa, joten ei ihmekkään.. Sain kuitenkin tämän kolmijalan, jonka lähtöhinta oli 46€ ja siitä siis tuli tuo -50%. Aika monimutkainen se on käyttää kun on vipua joka lähtöön, mutta enköhän minä selviä.

Kolmijalkaa testasin vasta nyt. Tässä vielä kuva Kouvolan kuumimmasta kimmasta X)

ps. Tuo iso rusettikassi on Nummelan Seppälästä -40% ja ihana!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Sarii, koska lähetään shoppailee, ei oo kiva ku sä ostelet kaikkee kivaa ja mä en mitään :((

- satu

Elisa Oltenista :P kirjoitti...

Mistä hyvästä tollasia opintoavustuksia saa?? Minäkin haluan!!! :D

Viitsitkö vastata vaikka facebookin inboxiin ku en mä täältä muista kuitenkaan käydä urkkimassa. :P